Strizo

Strizo

Strizo Kunststoffen is een zwaargewicht als het gaat om vervoer. Voor hun klanten in de vloerensector verzenden zij pallets met een gewicht dat kan oplopen tot wel 1.000 kilo. En dat zo’n 3.000 pallets per jaar. In Van den Heuvel Logistiek hebben ze een logistieke partner gevonden die helpt om al deze zware jongens netjes op tijd bij hun klanten te krijgen. En het mooie is, het Strizo filiaal in Uden en Van den Heuvel Logistiek zijn praktisch bij elkaar om de hoek gevestigd. Ideaal. Twee Brabantse bedrijven die kwaliteit en service hoog in het vaandel hebben staan.

Rob van Dooren, bedrijfsleider van Strizo, is verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de organisatie. Van A tot Z: hij regelt het. Zo ook het transport. Daarvoor werkt hij samen met Van den Heuvel Logistiek en over die samenwerking is hij heel tevreden. “Wij leveren veel zand- en grindproducten, in allerlei gradaties en kleuren. Onze klanten zijn vloerenleggers, die zowel op grote als kleine bouwprojecten te vinden zijn. Voor hen is het belangrijk dat zij op tijd hun materialen krijgen. Ze bestellen telefonisch, per mail of via één van onze verkopers en wij leveren de bestelling vervolgens binnen 3 à 5 dagen. Dat kunnen we altijd waarmaken, mede dankzij Van den Heuvel Logistiek. Het vervoer is gewoon goed geregeld.”

"Vriendelijke chauffeurs, goed bereikbaar en flexibel: dat kenmerkt Van den Heuvel Logistiek"

Rob van Dooren - bedrijfsleider, Strizo

Goed bereikbaar en flexibel

Strizo is overdag volop bezig met productie en standaard rond half 5 ‘s middags komt Van den Heuvel Logistiek de materialen ophalen. Past het niet in één vrachtwagen? Geen probleem. Dan stuurt Van den Heuvel Logistiek gewoon een extra wagen. Ook als er een lading van het ene Strizo filiaal naar het andere gebracht moet worden, intern transport dus, staat Van den Heuvel Logistiek klaar. “Team planning bij Van den Heuvel Logistiek is altijd goed bereikbaar en dat is fijn. Ze zijn flexibel, denken mee en komen afspraken na. We hoeven maar te bellen. Die communicatie verloopt goed en soepel. En dat moet ook wel, met zoveel dagelijkse zendingen.”, aldus Rob.

Vriendelijke chauffeurs

Daarbij is het contact met de chauffeurs een belangrijk onderdeel, vertelt Rob: “Mijn collega Ger die de transport altijd aanmeldt, vertelt regelmatig dat de chauffeurs zo aardig zijn. Ze zijn vrolijk en komen een bakje koffie drinken. En nog belangrijker: ze zijn klantgericht. Wij werken met een online portaal: als we daar transport aanmelden en erbij zetten ‘half uur vooraf de klant bellen zodat ze weten dat je eraan komt’ wordt dat netjes gedaan. Dus ook onze klanten zijn positief over Van den Heuvel Logistiek.”

In voor- en tegenspoed

Of altijd alles probleemloos en gemakkelijk gaat? Nee, dat niet. De wereld om ons heen maakt dingen soms lastig. Denk aan het tekort aan medewerkers en aan de prijsstijgingen. Gelukkig wordt alles netjes en open besproken. “Natuurlijk lopen we soms tegen zaken aan, maar dat zijn problemen waar op dat moment de hele branche last van heeft. Daar ontkom je niet aan. Van den Heuvel Logistiek bespreekt alles eerlijk en zo kunnen we vooral bezig zijn met oplossingen. Het is een samenwerking waar we op kunnen bouwen.”, sluit Rob af.

Om u beter van dienst te kunnen zijn, maakt deze website gebruik van Cookies. Door op "Akkoord" te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.